Více než 3000 řemeslníků má v oblibě kotevní techniku Fischer

Obliba kotevní techniky Fischer je na vysoké úrovni
Marketingová agentura ibau provedla průzkum napříč celým Německem a dotazovala se více než 3000 profesionálních řemeslníků a na výrobce a značky jejich oblíbených výrobků, které při své práci ve stavebním průmyslu používají. fischer se umístil před svými konkurenty Hilti a Würth v kategorii upevňovacích systémů, čímž jako úplně první získal ocenění "Želízko v ohni".
Sven Hohmann, ředitel ibau se nechal slyšet, že provedený výzkum je vůbec největší a nejkomplexnější, který byl dosud proveden. O sponzoring se podělily společnosti "Heinze market research" a internetový portál "Helden am bau" ("Hrdinové na stavbě"). Otázka, na kterou zástupci firem z různých oborů odpovídali, zněla prostě: jaké značky výrobků s oblibou používají a jakou známku by jim dali za kvalitu, cenu a komfort při používání. Zároveň byli tázáni, zda by konkrétní výrobek doporučili. Upevňovací systémy od fischera lehce a s přehledem ovládly statistiky zejména díky jednoduché aplikaci, která usnadňuje řemeslníkům každodenní práci.
Získaná cena je dalším z řady důkazů, že se naše podniková filozofie vyplácí. Filozofie, kterou vlastník rodinné firmy Prof. Klaus Fischer vyjádřil jednoduchou a srozumitelnou větou: "Chceme být nejlepší v oboru!"
Motto je hlavním motorem, který žene naše inženýry a obchodní zástupce vést dialogy s lidmi na stavbách a zjišťovat jejich potřeby, abychom zdokonalovali naše výrobky a usnadňovali jejich používání.
"Ti, kdo používají naše výrobky a kteří s námi spolupracují při návrzích řešení problémů, jsou jediní, kteří mohou správně posoudit kvalitu našich výrobků a našich služeb," uzavírá Ralf Häfele, výkonný ředitel německé distribuční pobočky fischera.
Byl to právě on společně s Wolfgangem Pottem, vedoucím PR oddělení v ředitelství společnosti ve Waldachtalu, kdo převzal vyznamenání z rukou Rüdigera Kocha, ředitele oddělení vztahu s klíčovými zákazníky v ibau a Martina Mürba, konzultanta s klíčovými zákazníky v ibau.